Pro lepší orientaci ve zpracovávaných objednávkách vám pomůže nastavení stavu u každé z objednávek. Stav říká, co se s objednávkou právě děje. Díky tomu uvidíte, která objednávka je v jaké fázi vyřízení a kterým objednávkám je třeba se věnovat.
Stav objednávky změníte na jejím detailu nebo při její editaci. Každá provedená změna stavu se zobrazí na detailu objednávky v záložce Historie objednávky.
Pokud chcete změnit stav u více objednávek najednou, můžete využít funkci Změnit hromadně stav objednávky v seznamu objednávek. Můžete ji použít jen v případě, že bude nový stav pro vybrané objednávky shodný.
Stavy objednávek dělíme na aktivní a neaktivní podle toho, zda je třeba s objednávkou ještě něco dělat nebo ne.
Objednávku, která je v aktivním stavu, je nutno ještě nějakým způsobem zpracovat. Patří sem stavy:
S objednávkou, která je v neaktivním stavu, již není třeba nic dělat. Patří sem stavy: