Nápověda

Nákupní košíky

Jakmile někdo na vašem e‑shopu vloží produkt do košíku, vytvoří pro něj Shopas nový nákupní košík. Nákupní košíky jsou dvojího druhu:

  • Anonymní nákupní košík - Tento druh košíku je přímo svázaný s prohlížečem, ve kterém zákazník váš e‑shop prohlíží. Z jiného prohlížeče nebo zařízení se k němu nelze na e‑shopu dostat. Vzniká tehdy, pokud váš zákazník není během svého nákupu na e‑shopu přihlášený, jedná se tedy o převážnou většinu nákupních košíků. Anonymní košík se automaticky smaže, pokud zákazník váš e‑shop opustil na dobu delší než 30 dnů.
  • Uživatelský nákupní košík - Tento druh košíku je svázaný s přihlášeným zákazníkem. Je-li váš zákazník během nákupu na e‑shopu přihlášený, ukládají se produkty do jeho uživatelského nákupního košíku. Uživatelský nákupní košík má pro zákazníky dvě velké výhody. První je ta, že uživatelský nákupní košík se nesmaže, dokud váš zákazník nezruší svou registraci na vašem e‑shopu. Druhá je ta, že uživatelský nákupní košík lze jednoduše přenášet mezi zařízeními. Stačí, aby se váš zákazník přihlásil na jiném zařízení, a jeho nákupní košík se automaticky načte.

Všechny aktuálně existující nákupní košíky můžete prohlížet v administraci svého e‑shopu na stránce Objednávky → Nákupní košíky.

U každého nákupního košíku je v tabulce kromě identifikace zákazníka uvedený počet položek v košíku, jejich celková cena a také datum posledního použitíposlední změny tohoto košíku. Kliknutím na ikonu oka se můžete podívat na jednotlivé položky v tomto košíku detailněji.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací