K editaci objednávky se dostanete dvěma způsoby:
Můžete zde upravit:
Pozor, veškeré úpravy je nutné potvrdit tlačítkem Uložit ve spodní části editačního formuláře.
Z rozbalovacího seznamu vyberete nově zvolený způsob dopravy, respektive platby. Pokud vám v seznamu požadovaný způsob chybí, přidejte jej v Nastavení dopravy a platby. Dále můžete nastavit Vlastní cenu za dopravu a Vlastní cenu za platbu. To se vám bude hodit v případě, že od zákazníka budete požadovat jinou částku, než běžně u zvoleného způsobu dopravy nebo platby požadujete.
Zde můžete zadat nebo upravit výši slevy v % platnou pouze pro tuto editovanou objednávku. Stálou slevu pro zákazníka nastavíte či upravíte v sekci Zákazníci. Sleva se počítá z celkové hodnoty objednaného zboží, na dopravu a platbu se sleva nevztahuje.
V rozbalovacím seznamu vyberte z již dříve vložených slevových kódů ten, který chcete v objednávce použít. Pokud slevový kód zadaný nemáte nebo potřebujete vložit nový, přidejte slevový kód v sekci Slevové kódy. Jakmile vyberete slevový kód, u jednotlivých položek objednávky se zobrazí zaškrtávací pole Uplatnit slevu. Zaškrtněte toto pole u všech produktů, na které se má zvolený slevový kód uplatnit.
Pokud už váš zákazník už slevový kód v objednávce uplatnil, budou automaticky zaškrtnuta pole Uplatnit slevu u všech produktů, na které se slevový kód vztahuje. To hraje roli především u slevových kódů, které se vztahují pouze na produkty z určité kategorie. U slevových kódů, které platí pro všechny produkty bez omezení, se automaticky označí všechny produkty v objednávce. Při editaci objednávky můžete pro slevový kód vybrat libovolné produkty, omezení dané slevovým kódem zde nemusíte respektovat.
Ve formuláři můžete do pole Zdůvodnění úpravy napsat zákazníkovi bližší informace o provedených změnách. Můžete zde využít také předpřipravené vzory zpráv, které se v případě výběru do zdůvodnění zprávy automaticky předvyplní. Toto zdůvodnění se odešle zákazníkovi na e-mail spolu se shrnutím informací o objednávce. V případě, že pole nevyplníte, žádný e-mail se zákazníkovi neodesílá.
Pozor, veškeré úpravy je nutné potvrdit tlačítkem Uložit ve spodní části editačního formuláře.