Nápověda

Zákazníci

Zákazníkem se v Shopasu rozumí každý, kdo splnil alespoň jednu z těchto podmínek:

  1. zaregistroval svůj e-mail k odběru obchodních sdělení buď na domovské stránce e‑shopu (Novinky do e-mailu), nebo v objednávkovém formuláři,
  2. dokončil na e‑shopu alespoň jednu objednávku,
  3. registroval se buď v objednávkovém formuláři, nebo na stránce <doména e‑shopu>/registrace.

Přehled zákazníků

Zákazníky zde můžete:

  1. řadit,
  2. filtrovat,
  3. přihlásit/odhlásit k odběru obchodních sdělení,
  4. editovat.

Dále zde kliknutím na tlačítko Generovat seznam můžete vygenerovat různé seznamy zákazníků:

  1. seznam zákazníků, kteří udělili souhlas se zasíláním obchodních sdělení,
  2. seznam všech registrovaných zákazníků,
  3. seznam všech zákazníků, kteří provedli alespoň jednu objednávku.

Tyto seznamy se generují ve formátu CSV, což je tabulkový formát, který lze otevřít v programu MS Excel či OpenOffice Calc.

Řazení zákazníků

Pro své účely můžete zákazníky řadit podle jednotlivých sloupců kliknutím na šipku u názvu v záhlaví sloupce. Vždy je možno řadit jen podle jednoho sloupce.

Filtrace zákazníků

Pro rychlejší vyhledání můžete zákazníky filtrovat:

  1. vyplněním příslušného pole, které zvolíte pro filtraci - Jméno nebo E-mail zákazníka,

  2. zvolením požadované položky z příslušného rozbalovacího seznamu - Registrace nebo Obchodní sdělení.

Můžete použít několik filtrů zároveň.

Přihlášení/odhlášení obchodního sdělení

U každého zákazníka vidíte, zda souhlasil se zasíláním obchodního sdělení. Pokud zákazník souhlas udělil, zobrazuje se ANO. Pokud souhlas neudělil, zobrazuje se NE. V případě, že vás zákazník požádá o změnu, stačí u jeho záznamu kliknout na přepínací tlačítko.

Editace zákazníka

Zde můžete:

  1. Nastavit slevu pro zákazníka - jedná se o slevu v % na všechny budoucí objednávky. Sleva se váže k e-mailu zákazníka. Pro uplatnění slevy tedy není nutné, aby byl dotyčný zákazník registrovaný a v okamžiku objednávky přihlášený na vašem e‑shopu.
  2. Nastavit registrovanému zákazníkovi nové heslo
  3. Smazat registraci zákazníka
  4. Prohlédnout si a editovat objednávky zákazníka
  5. Upravit údaje o zákazníkovi

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací