Nápověda

Doplňky k produktům

Doplňkem k produktu se na Shopasu rozumí doplňující volba, kterou si zákazník k zakoupenému produktu vybírá v rámci nákupního košíku. Typicky se jedná o nadstandardní služby související s tímto produktem, například prodloužená záruka. Doplňky najdete v administraci na stránce Nastavení → Doplňky.

Doplněk vytvoříte v horní liště kliknutím na odkaz Vložit doplněk. Stačí vyplnit Název, který se bude zobrazovat u produktu v nákupním košíku. Pokud chcete o doplňku sdělit zákazníkovi více informací, např. podmínky čerpání, napište je do pole Popis. K doplňku můžete nahrát také ilustrativní Obrázek.

Důležitým parametrem je Cena, která může být uváděna buďto v % z ceny produktu, nebo v Kč. Cenu doplňku můžete poté u konkrétního produktu ještě změnit, zde uvedená cena je výchozí.

Aby se doplněk v nákupním košíku u produktu zobrazil, musíte nejprve doplněk u příslušného produktu nastavit v záložce Doplňky.

Vytvořený doplněk můžete editovat v seznamu doplňků pomocí ikony pera.

Smazat doplněk můžete pomocí červeného křížku.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací