Doplňkem k produktu se na Shopasu rozumí doplňující volba, kterou si zákazník k zakoupenému produktu vybírá v rámci nákupního košíku. Typicky se jedná o nadstandardní služby související s tímto produktem, například prodloužená záruka. Doplňky najdete v administraci na stránce Nastavení → Doplňky.
Doplněk vytvoříte v horní liště kliknutím na odkaz Vložit doplněk. Stačí vyplnit Název, který se bude zobrazovat u produktu v nákupním košíku. Pokud chcete o doplňku sdělit zákazníkovi více informací, např. podmínky čerpání, napište je do pole Popis. K doplňku můžete nahrát také ilustrativní Obrázek.
Důležitým parametrem je Cena, která může být uváděna buďto v % z ceny produktu, nebo v Kč. Cenu doplňku můžete poté u konkrétního produktu ještě změnit, zde uvedená cena je výchozí.
Aby se doplněk v nákupním košíku u produktu zobrazil, musíte nejprve doplněk u příslušného produktu nastavit v záložce Doplňky.
Vytvořený doplněk můžete editovat v seznamu doplňků pomocí ikony pera.
Smazat doplněk můžete pomocí červeného křížku.