Nápověda

Placení za e‑shop

Na rozdíl od ostatních se snažíme o co nejjednodušší a nejtransparentnější cenovou politiku. Na Shopasu nejsou žádné příplatkové moduly, žádné limity ani nadstandardní verze. Jediné, co po vás budeme chtít, je pravidelná platba pronájmu e‑shopu.

Pronájem e‑shopu můžete hradit buď měsíčně, nebo ročně, což je mírně cenově výhodnější. Aktuální ceny naleznete na stránce chci e‑shop a také v našich obchodních podmínkách. Cena platí pro každý e‑shop, který si na Shopasu vytvoříte. Vytvoříte-li si více e‑shopů, budete uvedenou cenu platit za každý takový e‑shop.

Abyste si mohli Shopas v klidu vyzkoušet a zodpovědně se rozhodnout, zda u nás e‑shop chcete provozovat, je první měsíc (31 dnů) od vytvoření e‑shopu zcela zdarma.

E-shop se platí vždy na následující období dopředu na základě automaticky vystavené zálohové faktury, kterou vám zašleme na váš e-mail v dostatečném předstihu. Faktury zasíláme buď na e-mail pro zasílání faktur, který nastavíte v nastavení provozovatele, nebo na kontaktní e-mail vašeho e‑shopu. Kromě toho si fakturu můžete stáhnout v administraci e‑shopu na stránce Nastavení → Platby za e‑shop. Po uhrazení vám Shopas automaticky zašle daňový doklad k provedené platbě, který si na uvedené stránce v administraci e‑shopu můžete rovněž stáhnout.

Na stránce Nastavení → Platby za e‑shop můžete také změnit frekvenci placení a vybrat, zda chcete platit měsíčně nebo ročně. Pokud změníte frekvenci placení ve chvíli, kdy máte od nás vystavenou zálohovou fakturu čekající na úhradu, budete dotázáni, zda si přejete tuto fakturu přegenerovat. Pokud fakturu necháte přegenerovat, bude vystavena nová zálohová faktura s prodloužením na nově zvolené období. Pokud se rozhodnete ponechat stávající fakturu, bude nová frekvence placení použita až u následující faktury.

Na této stránce můžete také zadat slevový kód, díky kterému získáte výhodnější cenu za svůj e‑shop. Slevový kód vám sníží cenu za e‑shop buď napořád, nebo na předem určené období (počet měsíců), po jehož uplynutí se cena vrátí na běžnou úroveň. V případě vložení slevového kódu se na stránce zobrazí výše slevy a délka trvání slevového období.

Co když e‑shop neuhradím?

  1. Zálohovou fakturu zasíláme vždy tři týdny před koncem aktuálního období a její splatnost je 14 dnů. Pokud do termínu splatnosti zálohovou fakturu neuhradíte, zašleme vám na e-mail upozornění.
  2. Pokud ani poté fakturu neuhradíte, zašleme vám dva dny před koncem aktuálního období druhé upozornění. Situace je již vážná a fakturu je nutné uhradit obratem.
  3. Pokud fakturu neuhradíte do konce aktuálně zaplaceného období, vypneme s jeho koncem i váš e‑shop. Vašim zákazníkům se zobrazí informace, že váš e‑shop je bohužel mimo provoz a vy nebudete moct nabízet své produkty ani přijímat nové objednávky. V administraci bude váš e‑shop nadále existovat včetně veškerého nastavení, produktů i objednávek, o data rozhodně nepřijdete. Jakmile kdykoliv zálohovou fakturu uhradíte, e‑shop se opět aktivuje.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací