Nápověda

Napojení na platební brány

Shopas umožňuje napojit váš e‑shop snadno na online platební bránu, pomocí které vaši zákazníci nákup pohodlně uhradí. Aktuálně podporujeme tyto platební brány:

Pokud chcete platební bránu v e‑shopu používat, musíte nejdříve tuto platební bránu nastavit. Vyberte záložku platební brány, kterou chcete používat, a zaškrtněte Chci v e‑shopu nabízet tuto platební bránu. Zobrazí se formulář pro nastavení vybrané platební brány.

Jakmile platební bránu nastavíte, musíte ještě v nastavení příslušného způsobu platby tuto platební bránu vybrat a nastavení způsobu platby uložit. Platební brána se ke způsobu platby nepřiřadí automaticky!

ComGate

V nastavení platební brány ComGate můžete zadat tyto parametry:

  • Používat tuto bránu v testovacím režimu - Zaškrtnutím aktivujete u platební brány testovací režim, ve kterém se při platbách reálně neodečítají žádné peníze. To je užitečné především při ladění nastavení platební brány před jejím skutečným spuštěním.
  • Identifikátor e‑shopu v systému ComGate - Zadejte Identifikátor propojení obchodu, jedná se o číslo, které naleznete v rozhraní ComGate na stránce Integrace → Nastavení obchodu → Váš e‑shop na záložce Propojení obchodu. Pokud zde žádný identifikátor nemáte, musíte jej přidat pomocí tlačítka Přidat. Při vytváření propojení obchodu je nutné zadat na straně ComGate jednotlivé URL adresy, na které bude ComGate zasílat informace o výsledcích plateb. Tyto adresy naleznete nad formulářem pro nastavení brány. Stejně tak zde naleznete IP adresu, kterou je zapotřebí v nastavení propojení na straně ComGate zadat.
  • Heslo - Heslo naleznete v rozhraní ComGate po kliknutí na Detail propojení obchodu (ikona oka) na záložce Propojení obchodu.
  • Potvrzovací text o přijetí platby - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co platba úspěšně proběhla.
  • Potvrzovací text o odmítnutí platby - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co byla platba zamítnuta.
  • Potvrzovací text o neznámém stavu platby - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit v případě, že o výsledku platby není rozhodnuto.

GoPay

V nastavení platební brány GoPay můžete zadat tyto parametry:

  • Používat tuto bránu v testovacím režimu - Zaškrtnutím aktivujete u platební brány testovací režim, ve kterém se při platbách reálně neodečítají žádné peníze. To je užitečné především při ladění nastavení platební brány před jejím skutečným spuštěním.
  • Go ID - Zadejte své Go ID, které vám zaslal GoPay v rámci Provozního integračního soupisu.
  • Client ID - Zadejte své Client ID, které vám zaslal GoPay v rámci Provozního integračního soupisu.
  • Potvrzovací text při úspěšné platbě - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co platba úspěšně proběhla.
  • Potvrzovací text při neúspěšné platbě - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co byla platba zamítnuta.

Essox

V nastavení systému pro nákup na splátky Essox můžete zadat tyto parametry:

  • Používat služby společnosti Essox v testovacím režimu - Zaškrtnutím aktivujete testovací režim, ve kterém se při platbách reálně neodečítají žádné peníze. To je užitečné především při ladění nastavení platební brány před jejím skutečným spuštěním.
  • Uživatelské jméno - Zadejte své uživatelské jméno, které vám Essox přidělil.
  • Heslo - Zadejte své heslo v systému Essox.
  • Text na návratové stránce po odeslání žádosti o úvěr - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co jsou ze systému Essox přesměrováni zpět na váš e‑shop.

PayPal

V nastavení platební brány PayPal můžete zadat tyto parametry:

  • Používat tuto bránu v testovacím režimu - Zaškrtnutím aktivujete u platební brány testovací režim, ve kterém se při platbách reálně neodečítají žádné peníze. To je užitečné především při ladění nastavení platební brány před jejím skutečným spuštěním.
  • Client ID - Zadejte své Client ID, které získáte v rozhraní PayPalu.
  • Client Secret - Zadejte své Client Secret, které získáte v rozhraní PayPalu.
  • Client ID pro testovací režim - Zadejte, pokud chcete používat bránu v testovacím režimu.
  • Client Secret pro testovací režim - Zadejte, pokud chcete používat bránu v testovacím režimu.
  • Potvrzovací text při úspěšné platbě - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co platba úspěšně proběhla.
  • Potvrzovací text při neúspěšné platbě - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co byla platba zamítnuta.

PayU

V nastavení platební brány PayU můžete zadat tyto parametry:

  • Používat tuto bránu v testovacím režimu - Zaškrtnutím aktivujete u platební brány testovací režim, ve kterém se při platbách reálně neodečítají žádné peníze. To je užitečné především při ladění nastavení platební brány před jejím skutečným spuštěním.
  • Point of sale ID - Zadejte své Point of sale ID, které získáte v rozhraní PayU.
  • Signature key - Zadejte svůj Signature key, který získáte v rozhraní PayU.
  • OAuth client ID - Zadejte své OAuth client ID, které získáte v rozhraní PayU.
  • OAuth client secret - Zadejte své OAuth client secret, které získáte v rozhraní PayU.
  • Potvrzovací text o přijetí platby - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co platba úspěšně proběhla.
  • Potvrzovací text při čekající platbě - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit v případě, že o výsledku platby ještě není rozhodnuto.
  • Potvrzovací text o odmítnutí platby - Zadejte text, který chcete svým zákazníkům zobrazit poté, co byla platba zamítnuta.

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací