Nápověda

Detail objednávky

Podrobné informace o objednávce najdete v jejím detailu po kliknutí na ikonu oka. Obrázek 1: Podrobné informace o objednávce najdete v jejím detailu po kliknutí na ikonu oka.

Na detailu každé objednávky najdete údaje o zákazníkovi, informace o objednaném zboží, vybraném způsobu dopravy a platby a o aktuálním stavu objednávky.

  1. Údaje o nakupujícím –⁠ V této části najdete veškeré údaje, které vám o sobě zákazník zanechal v objednávkovém formuláři spolu s datem vytvoření objednávky. Kromě povinných údajů, jako jsou jméno, adresa, telefon a e-mail, zde můžete najít poznámku vyplněnou zákazníkem. Tu pro snadnější vyřizování objednávky najdete i v seznamu objednávek. Pod údaji o zákazníkovi je prostor pro vepsání vaší poznámky, která se vám může hodit při dalším zpracování objednávky. Do ní můžete např. doplnit informace, které vám sdělil zákazník po telefonu. Tato vaše poznámka se nikde jinde nezobrazí.

    Údaje o nakupujícím –⁠ příklad Obrázek 2: Údaje o nakupujícím –⁠ příklad

  2. Doprava a platba –⁠ Zde se zobrazuje způsob dopravy a platby, které zákazník zvolil v objednávkovém formuláři, včetně ceny za tyto služby. V případě, že nabízíte dopravu pomocí Zásilkovny, najdete tu i tlačítko Odeslat do Zásilkovny. Po kliknutí na tlačítko se odešlou informace o objednávce do Zásilkovny. Objednávky do Zásilkovny můžete posílat i hromadně v seznamu objednávek. Po odeslání do Zásilkovny můžete sledovat stav balíku nebo informace o zvolené pobočce Zásilkovny.

    Doprava a platba –⁠ příklad Obrázek 3: Doprava a platba –⁠ příklad

  3. Dokumenty –⁠ Zde najdete Obchodní podmínky, které byly platné v době vytvoření příslušné objednávky, a zálohovou fakturu. Obchodní podmínky jsou též součástí automaticky odesílaného e-mailu se shrnutím objednávky zákazníkovi. Po kliknutí na tlačítko Generovat doklad můžete vygenerovat zálohovou fakturu k této objednávce. Při editaci objednávky doporučujeme vygenerovat fakturu novou kliknutím na tlačítko Přegenerovat doklad.

    Dokumenty Obrázek 4: Dokumenty

  4. Stav objednávky –⁠ Každá objednávka má přiřazený stav, v němž se aktuálně nachází. V této části můžete měnit stav objednávky a zákazníkovi poslat zprávu (e-mail) z předpřipravených vzorů zpráv nebo napsat zprávu vlastní. Při odesílání zprávy můžete zaškrtnutím checkboxu Přiložit doklad ke zprávě poslat spolu se zprávou i vygenerovaný doklad. Pro změnu stavu nebo odeslání zprávy je nutné následně kliknout na tlačítko Uložit.

    Stav objednávky –⁠ příklad Obrázek 5: Stav objednávky –⁠ příklad

  5. Objednané zboží –⁠ V této části najdete produkty, které si zákazník objednal, včetně jejich obrázku, množství, ceny a případných doplňků. Doplňky k produktům je zde možné upravovat, přidávat či odebírat.

Ve spodní části se zobrazuje krátké shrnutí objednávky včetně uplatněných slev, způsobu dopravy a platby a celkové ceny objednávky.

Změny v objednávce týkající se údajů o zákazníkovi, způsobu dopravy a platby, samotných produktů nebo slev můžete provádět v editaci objednávky po kliknutí na Upravit objednávku v záhlaví stránky.

Součástí stránky Detail objednávky je záložka Historie objednávky. Najdete v ní chronologicky řazené záznamy o změnách objednávky včetně jména uživatele, který změnu provedl.

Historie objednávky –⁠ příklad Obrázek 6: Historie objednávky –⁠ příklad

Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Zákon uvádí, že můžeme ukládat cookies na vašem zařízení, pokud jsou nezbytně nutné pro provoz této stránky. Pro všechny ostatní typy cookies potřebujeme vaše povolení. Více informací